Dukan Diyeti ve Snack Arıyorum

Dukan Diyeti ve Snack Arıyorum

Dukan diyeti dört aşamadan bir diyet. Aslında dört diyetler birbiri ardına takip gibi düşünebiliriz. Dukan diyeti büyük başarısı yaratıcısı olduğunu aslında aşağı, Fransız beslenme uzmanı Dr Pierre Dukan, tanınan bir diyet elbette Dieter değişikliği gereksinimleri üzerinde. Diyet bittikten sonra Örneğin, çoğu insan diyetler ile büyük bir sorun ağırlığı üzerinde kazık olduğunu biliyoruz. Dukan diyeti üçüncü aşama kaybetti tüm ağırlık kazanmış değil sağlanması, bu dönemi kapsayacak bir diyet. Bu makalede, diyet dört aşamalarında zevk olabilir aperatifler bakıyor gidiyorum.

Dukan diyeti İnsanlar nadiren aç hissediyorum veya yiyecek istemek. Bu yüksek protein ve düşük karbonhidrat rejimi olduğundan, atıştırma ihtiyacı acil bir değil. Ancak, atıştırma tüm aç olmakla ilgili değildir. Aç hissediyorum ama biz de aperatif biz sıkıldım olduğunuzda ne zaman atıştırma yapmak ya da sadece bir aperatif yaşıyorsanız ile konum insanlar çünkü. Evde, hızlı ve kolay bir tedavi hardal ile ince dilimlenmiş sığır eti bir kaç dilim olabilir. Ya da, birkaç Surimi sopa (crabsticks) zevk verebilir. Eğer izin verilmez ne diyet iseniz, patates cipsi bir çanta veya bir avuç fındık olduğunu.

Dışarı ve bir aperatif yemek istiyorsanız bu sadece gerçekten bir sorun. Bazı dilimlenmiş tavuk, bir yağsız yoğurt kabı, ya da bazı Surimi taşımak için, herhangi bir yolla, imkansız değil ama o pratik değildir. Eğer arkadaşlarınızla atıştırma eğer ek olarak, size onlarınkine benzer aperatifler yemek istiyorum.

Bu sorunun çözümü için My kendinizi sığır sarsıntılı veya biltong bir çanta satın almak. Eğer seçim varsa daha az şeker içerdiğinden, biltong daha Dukan diyet dostu. Her iki patates cipsi gelir ve her iki cips bir çanta olarak taşımak için kolay benzeyen çanta mevcuttur. Daha da önemlisi, onlar patates bazlı atıştırmalıklar çok daha az yağ, şeker ve tuz içerir. Sarsıntılı ve biltong çok yemek lezzetli.

Sen Medifast üzerinde tutarlı Kilo Kaybı Var mı?

Sen Medifast üzerinde tutarlı Kilo Kaybı Var mı?

Geçenlerde bir kaç hafta içinde medifast diyet başlatmak için hazırlanıyordu birinden duydum. O gelecek hafta beklediğiniz hakkında bazı sorular vardı. O her hafta tutarlı veya sabit kilo kaybı beklemek gerekir eğer o bilmek istedim şeylerden biri oldu. Özellikle, o kısmen, bana sordu: Eğer Medifast her hafta kilo musunuz? Eğer her hafta kaybediyor ağırlık aynı miktarda hemen hemen mi? Benim deneyim bir hafta diğerine değişecektir? "Ben aşağıdaki makalede bu sorulara cevap olacak.

Medifast Kilo Kaybı Tutarlılık: Öncelikle, her biri farklı olacak söylemek zorundayım. Eğer medifast sitesi okuma kullanıcı bloglar veya diyet forumlarında her zaman harcarsanız, deneyimleri geniş bir yelpazede görürsünüz. Ama, ben yaşadığım ne söyleyebilirim. Benim kilo kaybı çoğu hafta üzerine deneyimli oldukça tutarlı. Ben yaylaları vardı ve çok az ya da hiçbir şey kaybetmiş birkaç hafta var mıydı. Ama, çoğunlukla, ben kilo çıkarmak sürekli vermedi.

Ancak, her hafta aynı şeyi kaybetmek vermedi. Bu biraz farklılık eğiliminde. Ben kaybettim pound tutarında hayal kırıklığına uğradım kötü bir hafta olsaydı sıralama benim ortalamasına yakın kalmaya dışarı dengeli, böylece Genellikle, ben genellikle bir sonraki hafta çok daha fazla kilo kaybeder. Benim sonuçları benim için tipik olandan ya iyi ya da kötü olduğunu, neden Bazen, ben belirlemekte olabilir.

Ben bir arkadaşınızın düğün oldu ve çünkü vb provaları, tarafların, birkaç gün için diyet çıkmak zorunda kaldı, çünkü Örneğin, bir hafta herhangi bir kilo vermedi Ve, bazı haftalarda, ben daha çok egzersiz başardı ve Ben genellikle bu hafta iyi sonuçlar ile ödüllendirilir olacaktır. Ben yalın ve yeşil yemekler çok dikkatli ve çalışkan Ve eğer, ben genelde hafta oldukça tutarlı ve iyi kilo kaybı vardı.

Tabii ki, benim sonuçlar şaşkın ya da beni hayal kırıklığına birkaç hafta vardı. Ben her şeyi doğru yapıyor gibiydi ama daha önce haftalarda ve aylarda olduğu gibi kilo sadece kapalı gelmiyor zaman hafta vardı. Ben üzerinden bu düşünüyorum ve sadece ben geçmişte çalışmış biliyordu ne yapmaya devam etmek sadece en iyi olduğunu gördük. Bazen, sen ölçekte görüyoruz (ve bu. Hem iyi hem kötü olabilir) sadece yapıyorsun ve bunu beklemek olan ne yapmaya devam genellikle, çok daha iyi göreceksiniz, ama ne için sadece hayır kafiye veya sebep yok gün içinde sonuçları gelecek. Benim durumumda, yapabileceğiniz en kötü şey cesareti olsun ve kilo kaybetme durdurmak için gidiyoruz hemen hemen garanti vazgeçerek olarak vazgeçmek olduğunu.

Yani, evet, Medifast sonuçları genellikle benim için uyumlu idi. Ama, ölçekte sayılar hafta hafta değişir yaptı. Ancak, eğilim hemen hemen her zaman aşağı ve zamanla, bu gerçekten çok büyük bir fark yaptı. Zaman görece kısa bir süre içinde, ben yeni bir gardırop ve vücudu vardı. Bu sadece paketlenmiş yemekler ve yağsız ve yeşil yemek ile birlikte aşağıdaki ve sonunda, istediğiniz sonuçları göreceksiniz, o güvenen tutmak önemlidir.

Detoks Diyeti ile Kilo

Detoks Diyeti ile Kilo

Eğer yağ küçültmek ve aynı zamanda vücudunuzun temizlemek istiyorsanız, bir detoks diyeti muhtemelen en iyi diyet geçmesi gerekir. Diyet Bu tür sağlık ve vücut şekil için kötü aşırı artık vücudunuzun ücretsiz olacaktır. Sen karşılaştığımız her gün içinde toksinler ile sağlıksız gıdalar tüketmek bizi bir ortam kirleten olduğunu bilmeniz gerekir.

Sen almak uzun vadede vücudunuza zarar beri organları bu toksinler kurtulmak, ancak çok ciddi hastalıklar için tetikleyici olmalıdır. Detoks diyet içinde gıda seçimi içerir ve belirli bir süre içinde bunu yapmak için size gerektiren başka bir diyet gibi. 24 saat vardır; Gıdaların farklı çeşitli gerçekleştirmek ve tüketebilirsiniz içmek 7 günlük detoks diyeti kadar 3 gün.

Bu diyet size tüketmek ve bunu değiştirmek için belirli gıdalar veya içecekler miktarını artırabilir gıdaların tür sınırlamak için olanak sağlar. Bu diyet geçmesi vücudunuzun onunla ayarlamak için zamana ihtiyacı beri de, rutin günlük yemek değiştirmek için yapmak.

Senin doktorlar, ilk önce herhangi bir detoks diyeti geçmesi ile size herhangi bir tıbbi ilaç tüketmek, özellikle danışmalısınız. Artık bu süre zarfında herhangi bir yağlı gıdalar veya içecekler tüketmek, çünkü kısa aralıklarla detoks diyet yağ azaltabilirsiniz. Siz yemek doğal su gibi maddeler, otlar, meyveler, sebzeler ve içermelidir. Senin yemek listeden yağlı gıdalar, kızarmış gıdalar, önemsiz gıdalar ve diğer sağlıksız gıdalar kurtulmak için deneyin.

Bu diyet vejetaryen diyet gibi görünür, ama her yemek tüketmek gerekir su farklı olabilir. Bu enerji olarak yakmak için beyin söylemek nerede vücudunuzdaki yağ dokusu küçültmek için odaklanır. Buna ek olarak, su alımı miktarı karaciğer, akciğerler, böbrekler, kolon ve vücudun diğer kısmı için iyidir artırmak.

Sizin Diyet Başarısız O 2 Nedenleri

Sizin Diyet Başarısız O 2 Nedenleri

Milyon dolarlık soru inatçı karın ve vücut yağ kaybetmek nasıl olduğunu. Kadınlar mide onu kaybetmek istemiyorum kendi kalça ve karın ve erkekler onu tüm kaybetmek istemiyorum. Herkes yalnızca Vanity nedenle, yalın bir vücut istiyor. Aynı zamanda yaşamak için daha sağlıklı bir yoldur!

İnsanlar bu hedefe ulaşmak için girişimi en popüler yollarından biri "diyet" dir. Biz sürekli büyük bir popülerlik kazanmak ve genellikle bazı ünlü ya da ünlü birinin sponsorluğunda yeni "tuhaflık" diyetler, bulma, böylece popüler hale gelmiştir.

Bu tamamen doğru değildir. Diyetler sadece biz inanıyoruz neden vardır kadar etkili değildir. Şimdi artık isimli soran soru, neden? Nedeni basit. Bazı diyetler kilo yardımcı olabilir doğrudur. Bu olsa birçok kusurları vardır.

Son derece ardı en önemli istatistik, biri senin RMR, istirahat metabolizma hızıdır. Bu bir günlük bazda tüketmek kalori yaklaşık% 60-70 oluşturmaktadır. Eğer varsa yağsız kas miktarı doğrudan RMR etkiler. Ne kadar çok kas, yüksek sen DMH olacaktır. az var, o kadar düşük olacaktır.

Bu ağırlık kaldırma ile kardiyo birleştirmek için neden önemli olduğunu nedenidir. Bu aynı zamanda moda diyetler yağ kaybetmek için en etkili yol değildir nedenidir. Diyet herhangi bir tipi (ama her zaman değil) bir ağırlık kaybına neden olabilir, ama aynı zamanda, kas kaybına yol açacaktır. Ve bu kas kaybı, dinlenme metabolik hızı azalacak ve metabolizma yavaşlar. Vücudunuz daha sonra vücut yağ kazanıyor daha duyarlı olacaktır.

Normalde tekrar ve olduğundan daha fazla yemek yemeye başladığınızda diyet, sizin RMR yavaşlatmak Çünkü, vücudunuzun doğal kilo olacaktır. Tüm diyet boşluğu render, daha hızlı bir oranda kilo geri kazanacak. Bu bu heves ve popüler diyetler birini almadan önce hatırlamaya değer bir şeydir.

Tipik diyetler ile bir başka sorun da başında su kilo kaybı ve doğru değil yağ kaybına yol açabilir olmasıdır. Örneğin, bu bir aşırı düşük karbonhidratlı bir diyet oluşabilir. Kas glikojen azaldıkça, yani vücutta hücrelerin su kaybını yapar. Bu aslında onlar değil ki mümkün olduğunda onlar, yağ kaybetme olduğunu düşünerek içine kesinlikle düşük karbonhidrat diyeti birini aptal olabilir.

Orada var bu diyetler ve beslenme seçimler o kadar çoktur ve hepsi sürekli bize atılan olduğundan, bunları önlemek zordur. Aslında olsa, bunu yapmak için çok daha etkili ve sağlıklı bir yolu var olmasıdır. Sihirli diyet ya da tedavi yoktur. Bu sizin hormonları dengelemek ve doğal bir seviyeye kalori alımını getirmek için alıcı mikro-besin o bolluk kalori çoğunluğu için organik bir bütün işlenmemiş gıdalar seçerek, ve izin, bir yaşam tarzı olarak gerçek bir beslenme için özveri alır Bu kalıcı yağ kaybı sağlayacaktır.

Sen 15-20 Pounds Lose Medifast kullanın miyim?

Sen 15-20 Pounds Lose Medifast kullanın miyim?

Geçenlerde o Medifast ilgilenen ama o çünkü onun için iyi çalışacak olsaydı emin olmadığını söyledi birinden duydum "sadece yaklaşık on beş-yirmi kilo gerekiyordu." O medifast veya sadece olanlar için kaybetmek ağırlık bir sürü insanlar için olduğunu algı altında "çok kilolu." Bu durumda hiç değildir. Aşağıdaki makalede, bu daha tartışacağız.

Benim Gözlem ise, Medifast Sadece Ağırlık küçük miktarlarda Lose Need Kişiler için Eh İşleri: Eğer kilo kaybı forumlarında (hatta şirketin sitesine,) her zaman harcamak Eğer birçok kişi yalnızca küçük miktarlarda bu diyet kullanmak göreceksiniz Örnek 5, 10, 15 ya da 20 £ için olduğu gibi muhafaza edilir. Ve bazen, bir ay ya da öylesine boyunca tek bir paket ile bu başarabilirsiniz (birçok faktör bireysel sonuçlara gitmek rağmen.)

O yıkar İşte nasıl. Ilk birkaç hafta için Medifast haftada 5 £ - Çalışmalar ve gözlem birçok kişi yaklaşık 2 kaybetmek bize. Haftada 2 £ - Bundan sonra, yaklaşık 1 kapalı incelir. Yani, kaybeden sonuna kadar ne kadar kilo çok bağımlı diyet kalmak ne kadar üzerine olduğunu. Eğer sadece 15 kaybetmeye arıyorsanız eğer öyleyse, - £ 20, büyük olasılıkla diyet ay aa çift bakıyoruz.

Ayrıca, insanlar genellikle yanlışlıkla size sözleşme veya parasal taahhüt çeşit yapmak zorunda olduğunu düşünüyorum. Gerçekten yok. Eğer artık gerek yok karar kadar temelde sadece gıda satın. Yani, temelde, sadece zaman arıyoruz ve sürece sen döken istediğiniz kilo kadar sürer için farklı yeme. Bu £ 10 veya 100 kaybetmeye çalıştığınız doğru olup olmadığını.

Bu ketozis içine almak için daha az başında tartmak insanlar için zor olmadığını bazen sordum değilim. Ben bu bir sorun olarak bulmuyorum. Eğer bilmiyorsanız, bu diyet işleri yollarından biri hızla yağ yakar nerede ketozis vücudunuzun koyarak olduğunu. Ben aşırı yağ yoksa, bu süreç daha yavaş ya da daha zor olduğunu bir algı olduğunu düşünüyorum. Bu gerçekten denklemin sadece küçük bir parçasıdır. Vücudunuzun aşırı kartları yoksa (ve bunu gıdalardaki gıdalar yemek olmaz ise) o zaman yakıt yağ güvenmek zorundadır.

O Özetle, bu süreç olursa olsun hedefleri gerçekten aynı benim görüşüm. 10 £ kaybetmek için çalışıyoruz insanlar 150 £ kaybetmek çalıştığınız insanlar aynı şekilde bu konuda gitmek. Eğer onlar size yemek yemek mümkün olduğu kadar süreç keyifli ve kolay hale, ve başında da hedefi oldu kilo kaybettim kadar geçen gün sürer.

Bir Maya-Free Diyet itibaren Kimler Yararlanabilir

Bir Maya-Free Diyet itibaren Kimler Yararlanabilir

Bir maya serbest diyet avantajlarını anlamak için, en iyi sağlık, canlılık ve kilo kaybı ulaşmanın bir yolu olarak diyet bu tür dikkate vermek isteyebilirsiniz insanların farklı türleri türlü bir göz atalım.

Bir maya diyet, çeşitli düzeylerde maya ile ilgilenir; esas olarak maya ve gıdaların çıkarma maya ile yapılan. Maya ve küf hepimizin etrafında, ve bir doktor alerji testi ile maya alerji teyit olurken, birçok kişi bir maya ücretsiz diyet ile allerjik semptomların sakinleştirici deneyim. Bu gıdalar, maya serbest bile ekmek yapmak mümkündür.

İkincisi, diyet bu tür maya başka bir tür değil, yediğimiz tipi, ama bizim vücudumuzun içinde bulunduğu tip ilgilenir. Maya türü, Candida denir. Hepimiz vücudumuzun içinde candida var, ve çoğunlukla, Candida sorunu olmadan içimizde yaşıyor. Bazen (tehlikeye bağışıklık, alerji, steroidler, antibiyotikler, vb) candida bünyesinde denetlenmeyen büyüyebilir. Candida ortaya sağlık sorunları geniş bir yelpazede olabilir ki kontrol dışına büyür zaman olduğunu.

Biri için çocuklarda oral pamukçuk, ikincisi kadınlarda vajinal mantar enfeksiyonları. Uykusuzluk, migren, irritabl bağırsak sendromu, tekrarlayan otitis media (kulak enfeksiyonları), astım, romatoid artrit, kronik yorgunluk, ADD, hafıza kaybı, kötü nefes: İnsanlar kolaylaştırmak veya bunlarla sınırlı olmayan diğer koşullarla başa çıkmak mümkün olmuştur , Otizm, Crohn Hastalığı, Fibromiyalji, Egzama, Sedef ve kilo kaybı, sadece birkaç isim.

maya diyet basit gıda hazırlık, düşük işlenmiş, hiçbir şeker gıdalar dayanır. Bu diyet tipik standartlara dayalı kısıtlayıcı olsa da, maya diyet hemen hemen herkes yararlanabilir sağlıklı beslenme için yönergeler sağlar. Bugünün gıdaların antibiyotik artan kullanımı ve ileri derecede işlenmiş, şeker yüklü doğası, bir maya diyet, hatta canlı sağlığı için bir başlangıç ​​noktası olarak sağlıklı insanlar ve aileleri için bir kurallar sağlayabilir!

Ne Yağlar Medifast İzin musunuz?

Ne Yağlar Medifast İzin musunuz?

Medifast diyet hala hem hızlı ve güvenli bir şekilde kilo kaybetme yaparken her gün diyet karbonhidrat, yağ ve proteinlerin doğru miktarda aldığınızdan emin olmak için tasarlanmıştır. Ne bu makalede bir göz atın gidiyoruz sizin Medifast yalın ve yeşil yemek için izin verilen yağlar olduğunu.

Diyet yağlar genellikle birçok diyet olduklarını düşünüyorum değil kilo kaybı suçlu vardır ve bazı yağlar, bazı vitamin ve mineraller sadece yağda çözünür olduğundan, tüm diyetler dahil edilir ve vücudunuzun eğer bunları kullanamazsınız emin olmak için önemlidir Eğer diyet tüm yağ ortadan kaldırmış olduk. Örneğin, Vitamin A, D, E, ve K. absorbe edebilmek için diyet yağ ihtiyacımız

Ayrıca, diyet yağ da emin safra kesesi düzgün çalışır hale yardımcı olur ve yağlar yedikten sonra size dolgunluk hissi verir. Lezzetli yağlar tokluk için büyük katkı ve bu overeating sizi tutabilirsiniz.

Akılda bu gerçekler, Medifast planı kilo kaybı planı sağlıklı yağ porsiyon içerir. Sen yalın kısmı yalın seçenekleri gibi birçok onlara yeterli yağ var o gün ne dayalı eklemek için kaç porsiyon seçeceğiz. Ama devam edin ve sahip sadece ek yağ seçeneklerine bir göz atalım.

Medifast üzerinde Fat Porsiyon aşağıdakileri içerir:

Kanola, keten tohumu, ceviz, ya da zeytinyağı Bir tatlı kaşığı
5- 10 yeşil veya siyah zeytin
Düşük karbonhidrat salata sosu 2 yemek kaşığı kadar (yaklaşık en az altı karbonhidrat gram ve ihtiva sosları arayın. 5 gram Porsiyon başına yağ)
Trans yağ içermeyen margarin Bir çay kaşığı
Eğer yalın kısmı yerine ekstralar sizin yağ almak için tercih ederseniz, o zaman bu tür somon, ton balığı, kuzu, domuz eti ve koyu et hindi veya tavuk gibi kullanılabilir olmasını lezzetli yağsız seçenekleri, bazı dikkate almak isteyeceksiniz. Medifast üzerinde, ayrıca haftada üç bütün yumurta bir zevk seçebilirsiniz. Yumurta sarısı - Yani yumurta en lezzetli kısmını atmak zorunda değilsiniz!